persona atenent presencialment, persona atenent per telefon i imatge web seuelectrònica

L'Ajuntament de Terrassa posa a disposició de la ciutadania diferents canals i recursos per simplificar i facilitar l'accés a la informació i als tràmits municipals.

Volem garantir que la ciutadania rebi la informació que necessita i pugui fer els seus tràmits fàcilment, ja sigui en línia, per telèfon o en persona.

Actualment, l'atenció ciudadana ofereix aquests canals d'accés:

Per guanyar en agilitat, recomanem prioritzar les tramitacions a través de la Seu electrònica com a primer canal de relació amb l'Ajuntament. A través de https://seuelectronica.terrassa.cat/web/seu/ es poden realitzar tots els tràmits durant les 24 hores del dia, els 365 dies de l'any.

Horaris d'atenció ciutadana

OAC Didó
Dilluns i dimecres, de 8.30h a 15.00h. i de 16.00h a 18.00h, dimarts i dijous, de 8.30 a 15.00 h., divendres i vigílies de festius, de 8.30 a 14.30 h. 

Altres horaris 2025:
Els dies 2 i 3 de gener, del 14 al 25 d'abril, de l'1 de juny al 30 de setembre i del 22 al 31 de desembre, de dilluns a dijous, de 8.30h a 15.00h, i divendres i vigílies de festius, de 8.30h a 14.30h.

 

OAC de districtes
De dilluns a dijous, de 9.00 a 15.00 h., i divendres i vigílies de festius, de 9.00 a 14.30 h. 

Altres horaris 2025:
Tancat els dies 14, 15 i 16 d'abril, 2 de maig, 23 de juny, de l'1 al 31 d'agost, 12 de setembre i del 22 al 31 de desembre.

 

Atenció telefònica 010
Horari habitual: de dilluns a dijous, de 8.00 a 18.00 h., i divendres i vigílies de festius, de 8.00 a 14.30 h. 

Altres horaris 2025:
Els dies 2 i 3 de gener, del 14 al 25 d'abril, de l'1 de juny al 30 de setembre i del 22 al 31 de desembre, de dilluns a dijous, de 8.30h a 15.00h, i divendres i vigílies de festius, de 8.30h a 14.30h.

Consulteu les dades de contacte i els horaris de les Oficines d'Atenció Ciutadana